Hej Alla!
Denna helgen har varit lugn och sansad, vilket gör att man hinner fundera och grubbla på massa saker. Såg tidigare idag på LA Ink(tatto program) och mina funderingar startade.... Man får mycket funderingar kring läraryrket nu när man ska bli lärare. En av min funderingar var just, är det okej om en lärare är tatuerad och i så fall i vilken grad?....

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar