Vi måste skapa ett forum vi lärare!
Har precis sökt upp ugglemammans blogg som har massa ideér på hur man kan lära ut.
Hon är bara en person och tänk då hur mkt ideér vi ihop skulle kunna skapa!
Ta och kika in på sidan, hon förklarar bra och de finns en del kul. http://uggleblogg.pedagogbloggar.se/
Ha de gött!
söndag 27 september 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar